Purple Friday #14 - Guest Post by Antoaneta Smaranda - Drumul Vietii




Hello Beauties,


       Astazi am din nou o invitata pe blogul meu. Antoaneta Smaranda care scrie pe Drumul Vietii, ea nu e pasionata de manichiuri, are alte pasiuni, dar astazi va poveste cum e cu manichiuritul din punctul ei de vedere.

"Multumesc, Oana, pentru gazduirea articolului.
          Nu ma pricep foarte bine la manichiura, dar recunosc faptul ca articolele tale ma inspira sa prind curaj si sa incerc marea cu degetul cum s-ar zice.
         
          Aventura in lumea unghiilor frumos colorate si decorate

       Putini stiu ca eu nu am timp si nici rabdare sa folosesc lacul de unghii pentru degetele de la maini.
         Manichiura o realizez de obicei pe fuga pentru ca mereu am ceva de facut.
         Pedichiura la fel...
     Pana la urma...reusesc sa dau rapid un strat de lac pe unghiile de la picioare...de obicei este vorba despre ceva simplu, o culoare si gata.
       Acum ceva timp am prins un pic de curaj si am incercat doua culori la unghiile de la picioare: alb si albastru.
          Bun....dupa un timp am prins curaj sa incerc si la maini.




                                       A iesit cam asa....dupa putina joaca ;)


         
          Evident...nu ma pricep.
          Am inceput sa studiez problema si am ajuns la urmatoarele concluzii:
1.             Cand te apuci de ceva asa migalos (pentru ca este migalos, oricat de simplu ar parea din articolele Oanei!), trebuie sa ai o anumita stare de spirit...sa fii calm, linistit, sa nu te perturbe nimeni din jur.
2.               Sa iti pregatesti din timp tot ce ai putea avea nevoie...de la nuantele de lacuri de unghii (daca vrei sa folosesti mai multe) pana la creioane speciale de corectura daca dai pe ...alaturi :P
3.          Sa ai timp si rabdare sa se usuce daca nu ai avut prevederea sa cumperi si un lac pentru uscarea rapida a lacului de unghii!
4.                Sa nu te grabesti! Ideea e ca...daca tot nu ai stare si vrei sa pui nu stiu ce picaturi, imagini etc...trebuie sa faci totul metodic!
5.                 Sa nu stea nimeni pe langa tine cand faci acest lucru! Clar...atunci se intampla ca x vrea nu stiu ce, ca y te suna pentru ca...etc Stiti cum e! ;)
6.                  Sa folosesti produse si accesorii potrivite, sa studiezi un pic inainte tot ce vrei sa faci si sa aplici!
7.                  Sa nu iti imaginezi ca e asa usor ! Stiu! Ma repet! Nu ma pot abtine!

          CHIAR NU E ASA USOR CUM PARE LA OANA!
8.                 Comanda sabloane, nu incerca sa faci singura cine stie ce modele! Chiar nu se merita stresul, efortul si mai ales nervii care urmeaza cand te grabesti, esti in criza  de timp si trebuie sa corectezi ceva...ajungi sa stergi totul din cauza supararii!

          Oana, te admir!
          Pare asa usor cand ma uit la tine pe blog si nu e deloc asa!
          Jur ca am alta parere despre postarile tale legate de modelele de pe unghii!
          Mi-am invatat lectia!
         
*****
          Multumesc, Oana, pentru gazduire!
          Mi-am incercat si eu ... „mana” pe diverse modele, dar nu cred ca mai fac nimic pana nu imi comand sabloane si stampile speciale :P
          Ma voi rezuma la carti si alte pasiuni care mi se par mai simple si mai usoare ;)
         
*****


          Articolul a fost scris de Antoaneta, blogger pe Drumul Vietii."


      Draga mea iti multumesc ca ai impartasit cu noi experientele tale intr-ale manichiurilor :)) si ca ai acceptat invitatia de a face asta pe blogul meu.
       Astazi pe blogul Antoanetei gasiti un Guest post al meu cu o noua manichiura mov.

Etichete: , , , ,