Review-ul de Luni #81 - Produse pentru unghii de la Beautybigbang




Hello Beauties,


      V-am aratat aici, ca dupa o asteptare de mai bine de doua luni, a sosit si cel de-al doilea pachetel primit din partea @beautybigbang.
      Ati vazut ce am ales, din nou superbele ojele holografice, iar astazi va arat o manichiura creata cu oja turcoise #6, pe care am decorat-o si cu un frumos water decals.




     Sticlutele de oje au fiecare cate 5ml, sunt prevazute cu pensula normala si le gasiti in 8 variante de culoare. Consistenta ojelor incercate de mine este una mai subtire, aveti nevoie de doua....poate chiar trei straturi mai subtirele pentru o acoperire buna. Uscarea este una destul de buna cu un finish lucios.




     Setul de waterdecal cu modele florale, va permit sa creati o multitudine de manichiuri, sunt foarte usor de aplicat, foliile se tin in apa pentru 5-10 secunde apoi desfaceti modelul de pe cartonas si il aplicati pe unghie. Uscati cu un servetel apoi sigilati cu un topcoat.
     Pensula frumoasa sirena, am folosit-o pentru a indeparta pigmentii pentru unghii de pe piele, este foarte moale si pufoasa si se poate folosii si pentru make-up.
     Sper sa va placa modelul propus de mine astazi si nu uitati ca am pentru voi si un cod de reducere de 10% OANA.
     Va astept cu pareri si recomandari de pe site daca ati cumparat ceva. Va pup si va doresc o saptamana frumoasa.






Etichete: , , , , , , , ,