Review NOTE Cosmetics + Makeup




Hello Beauties,


      Ati vazut acum ceva vreme la mine pe Instagram, ca am primit o cutiuta de Makeup de la NOTE Cosmetics Romania si am facut si un articol scurt de prezentare, un unboxing aici.
      Astazi revin cu parerea mea despre produse, cu prezentarea lor mai pe larg si cu machiaj.





      Machiajul nu este realizat de mine, mi-ar fi placut sa stiu sa fac asta, este realizat de prietena mea Carmen, pe care o gasiti aici→






      Carmen a folosit in mare produsele NOTE, fondul de ten l-a combinat cu un altul MAC, pentru ca nuanta nu mi se potrivea, machiajul ochilor este realizat in totalitate cu paleta NOTE si eyeliner-ul, bronzerul l-a folosit, se vede foarte frumos pe piele, lipgloss-ul l-a aplicat impreuna cu un lipliner, aplicat in prealabil si pe buze, apoi a pus lipgloss-ul, a mai folosit un iluminator  The Balm, o paleta corectoare Flormar si pentru sprancene un produs Melkior.
     Mi-au placut produsele, paleta cu siguranta o sa o mai folosesc, pentru ca are culori superbe, culorile mele favorite pentru machiajul ochilor. Carmen ar fi preferat ca fardurile de ochi sa fie matte.
    Machiajul meu a rezistat frumos pe ten, l-am tinut doar patru ore si in acest timp nu a fost nevoie de niciun retus, am umblat si prin soare, am si transpirat putin, dar a fost ok, nu s-a strans in pliuri, nu a curs, nu va pot spune despre rezistenta lui pe o perioada mai indelungata, pentru ca eu doar atat l-am tinut.
    Machiajul ochilor era impecabil, Carmen a aplicat si un primer si a rezistat foarte bine, doar ca paleta fiind sidefata, aveam ceva sclipicel pe fata dar arata frumos, nu m-a deranjat. Mascara a fost The One - Oriflame.
   




Pudra iluminatoare compacta #02

Pudra iluminatoare compacta confera luminozitati tenului, ascunzand imperfectiunile, lasandu-l matasos si fin. Are proprietati antiimbatranire, hidrateaza pielea si prin textura sa moale asigura tenului un aspect cat mai natural, inlaturand senzatia de uscaciune a pielii. 
Poate fi folosita pentru a fixa fondul de ten sau in loc de corector.
Ofera protectie UVA.
Pentru toate tipurile de ten.
Nu contine parabeni.
Testat dermatologic.
A se folosi in decurs de 24 de luni de la deschidere.




Fond de ten #02

Fondul de ten matifiant Note este un produs pe baza de plante ce ofera acoperire si ajuta la reducerea secretiei de sebum la nivelul pielii. Este potrivit pentru tenul gras si previne dezvoltarea acneii. Calmeaza pielea sensibila si inlatura roseata. Revitalizeaza pielea, are efect tonic si inmoaie pielea fara sa o ingrase.
Ofera protectie UVA si SPF 15.
Potrivit pentru tenul gras.
Nu contine parabeni.
Testat dermatologic.
A se utiliza in decursul a 12 luni de la deschidere.



Corector lichid #02

Corectorul lichid anti-cearcan ofera acoperire completa asupra cearcanelor din jurul ochilor si asupra altor imperfectiuni dintr-o singura aplicare.
Uleiul de argan si proteinele sin soia din compozitia sa hranesc, hidrateaza si intaresc structura pielii prin cresterea nivelului de acid hialuronic si colagen, iar formula sa speciala il recomanda pentru o utlizare de durata lunga.
Impiedica deshidratarea, ofera o luminozitate ridicata si elimina diferentele de ton ale pielii.
Ofera protectie UVA.
Nu contine parabeni.
Testat dermatologic.
A se folosi in decursul a 12 luni de la deschidere.




Creion de ochi #04

Creionul de ochi Smokey Eye este prevazut la unul din capete cu aplicatorul special pentru efectul de Smokey. Are o textura usoara, iar culoarea rezista pentru mult timp. Incadreaza ochii cu o linie precisa si pigmentata. 
Rezistent la apa.
Testat dermatologic.
A se utiliza in decursul a 24 de luni de la deschidere.




Pudra bronzanta #20

Pudra bronzanta Note ofera o textura de matase pe piele, iar tenul va parea sanatos, efectul final fiind acela de bronz natural.
Este potrivita pentru toate tipurile de ten, chiar si pentru cel sensibil.
Ofera protectie UVA si SPF 15.
Nu contine parabeni.
Testat dermatologic.
A se folosi timp de 18 luni de la deschidere.




Fard de ochi profesional #104

Fardul de pleoape profesional contine 5 nuante complementare pentru executarea unui machiaj potrivit oricarei ocazii si oricarui moment al zilei.
Formula sa speciala face ca acest fard sa aiba o textura matasoasa si o aderenta ridicata, astfel ca riscul de intindere a machiajului este redus. Culoarea intensa ii confera capacitatea de a fi folosit fara baza (primer).
Ofera protectie UVA.
Pentru toate tipurile de ten, inclusiv pentru ochii sensibili.
Testat dermatologic.
Nu contine parfum.
Nu contine parabeni.
A se folosi in decursul a 24 de luni de la deschidere.




Luciu de buze #401


Rujul de buze lichid Note hidrateaza intens, formula sa imbogatita cu ulei de Macadamia si Vitamina E ii confera proprietati anti-imbatranire si protectie UVA.
Sfatul make-up artistului: Rujul lichid mat are o textura catifelata si este unic prin rezistenta culorii si senzatia permanenta de buze moi si catifelate pe care o ofera;  nu exista acea senzatie de buze uscate data deseori de rujurile mate.
Merita incercate deopotriva pentru gustul lor delicios si textura usoara.
Produsele Note sunt cu adevarat produse profesionale, nu vor dezamagi prin rezistenta si efect.




      Cam atat despre produsele NOTE, vreau neaparat sa incerc si cateva oje, doar le-am vazut si mi-au placut ceva culori, ati citit si descrierile produselor, pe care asa cum v-am spus si in articolul de prezentare, deocamdata le gasiti doar pe elefant.ro.
      Daca ati mai folosit si alte produse din portofoliul lor si v-au placut va astept cu recomandari.



Etichete: , , , , , ,