Review-ul de Luni #75 - Produse ANIAN de ingrijire a parului de la Triodeluxecosmetics partea I




Hello Beauties, 


      Astazi la review povestim despre produse de ingrijire a parului. Am primit de la Tiodeluxe Cosmetics, trei produse, asa ca vom avea un review impartit in doua parti. Astazi va povestesc despre sampon si masca, iar saptamana viitoare despre serum.





DESCRIEREA PRODUCATORULUI:

Noul Sampon Anian imbogatit cu uleiuri nutritive de argan, shea si jojoba hraneste si da luciu parului.
Tratamentul acopera toate aspectele legate de ingrijirea parului.
Pentru a asigura un rezultat mai bun, utilizati Masca Nutritiva cu ulei de argan shea si jojoba.
Sampon fara parabeni.
Mod de utilizare: Se aplica pe parul ud. Masati usor. Clatiti cu apa din abundenta. Evitati contactul cu ochii. In caz de contact limpeziti cu apa.






Noua Masca Anian imbogatita cu uleiuri nutritive de argan, shea si jojoba hraneste si da luciu parului.
Tratamentul acopera toate aspectele legate de ingrijirea parului.
Pentru a asigura un rezultat mai bun, utilizati impreuna cu Samponul Nutritiv cu ulei de argan shea si jojoba.
Mod de utilizare: Aplicati pe parul umed, spalat in prealabil cu sampon. Lasati sa actioneze 2 minute apoi clatiti cu apa. Evitati contactul cu ochii. In caz de contact limpeziti cu apa din abundenta.





PAREREA MEA:      

     Nu am mai folosit de multa vreme o gama de produse de par care sa-mi placa asa de la prima aplicare, curata parul si scalpul bine dintr-o singura samponare, desi eu ma spal de fiecare data de doua ori, are un parfum placut, nu foarte puternic, dar care se mentine pe par 1-2 zile, hidrateaza parul si nu este nevoie sa folositi o cantitate foarte mare de produs si am observat ca imi protejeaza si culoarea, parul meu este vopsit si suvitat.

      Despre masca....ce sa zic...alta surpriza placuta, folosesc o cantitate mica pentru parul meu mediu, am aplicat-o dupa ce am zvantat putin parul cu un prosop, am lasat-o mai mult de cinci minute sa actioneze, cu toate ca pe instructiuni scrie sa o lasam doua minute, dar eu asa m-am obisnuit, apoi am clatit parul, care a ramas matasos, stralucitor, usor de pieptanat si coafat. Masca are o textura ceva mai fluida decat ce am mai incercat eu pana acum, nu incarca parul si nu il imbacseste. La fel ca si samponul are un parfum placut care ramane in par pe o periada indelungata.



      Ati incercat produse Anian? Eu mi le doresc demult si cu siguranta dupa ce le voi termina, le voi recumpara. Saptamana viitoare povestim despre tratamentul de par din aceeasi gama.
      Vi le recomand cu drag si daca mai aveti alte recomandari de produse de la Triodeluxe Cosmetics, va astept cu comentarii.
      Sa aveti un sfarsit de vara frumos si o saptamana minunata.












Etichete: , , , , , , , , , ,