Fa Soft&Control, noua gama ce ofera 48 de ore de protectie

23:00:00





Hello Beauties,


      Acum cateva saptamani, am primit o cutie misterioasa si eleganta, ce continea doua flacoane de spray, impreuna cu  invitatia de a imparti cu o prietena prospetime si protectie de durata.
     Am acceptat provocarea de a testa si de a ma lasa purtata de mister, catre 
o vara ce se anunta torida si plina de aventura.




    Am inceput sa folosesc produsul chiar in acea seara si sa descopar aroma, prospetimea si protectia de care dadea dovada. Mi-a placut atingerea pudrata pe piele si aroma delicata. La fiecare utilizare ma intrebam din nou....ce sa fie??
    Dupa cateva zile misterul a fost elucidat, ce-a de-a doua cutie la fel de eleganta a sosit cu dezvaluirea celor doua flacoane de spray.


    Nu m-am gandit nicio clipa la Fa, m-am gandit la un brand nou evident. Mi-au adus aminte de adolescenta cand am inceput sa le folosesc, erau preferatele mele si ma simteam #Fantastic cu ele.
    Fa Soft & Control este prima gama de deodorante de la Fa ce combina protectie de 48 de ore impotriva transpiratiei si a mirosurilor neplacute cu o senzatie de piele ingrijita, datorita unei formule unice care are la baza Tehnologia Dry Oil. Formula noilor deodorante ofera protectie si hidratare pielii, fara sa o usuce. Noua gama cuprinde doua arome florale speciale – Fa Soft&Control cu parfum de liliac si cu aroma de iasomie.
   Eu ma bucur ca le-am redescoperit, recunosc ca in afara de gelurile de dus care miros DIVIN, altceva nu am mai folosit in ultimul timp. 
   Incearca-le si tu si #simtetefantastic.



You Might Also Like

9 comentarii

  1. Eu sincer de când am descoperit Dove doar acel deosorant folosesc, cu spray-uri nu ma prea inteleg,Insa sunt bune pentru vara pe langă protectie te si racoreste cand il aplici .

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca nici eu nu am mai folosit Fa de multa vreme. Dar o sa-mi aduc aminte de ele cand ajung la cumparaturi

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand nu am mai incercat si eu un deodorant Fa! Erau preferatele mele in adolescenta ;)
    Bine ca mi-ai amintit de ele!

    RăspundețiȘtergere
  4. A trecut atat de mult timp de cand nu am mai folosit deodorantul Fa. Era preferatul meu in tinerete. Ma bucur sa vad ca au scos un produs nou :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am cumparat de multa vreme deodorante Fa, acum o sa o fac!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt foarte curioasa si vreau sa le incerc cat mai repede, par foarte faine.Am insa o dilema nu stiu pe care sa aleg.

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa le incerc si eu pentru ca inca nu am gasit un deodorant care sa-mi placa intru totul.

    RăspundețiȘtergere
  8. L-am luat si eu si ne intelegem bbine, dar as vrea sa vad cum se comporta in mijlocul verii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu chiar imi doresc sa incerc aceste deodorante. Par foarte fresh si eficiente

    RăspundețiȘtergere