Purple Friday #11 - Guest Post by Madalina





Hello Beauties,


      Astazi la #purplefriday am din nou o invitata draga, o fata tare talentata din grupul nostru TPA, pe Madalina. Ea scrie pe blogul Frumusete la pret mic, iar pe Instagram o gasiti aici.
     Haideti sa va arat ce manichiura frumoasa a pregatit.





"Cand Oana ne-a oferit sansa de a scrie o postare pe blogul ei, am fost foarte incantata.
De ce?...Pai, o sa incerc sa relatez pe scurt!
Ea, Oana, a fost "muza" mea, chiar daca ea cel mai probabil nu stie, in ceea ce priveste arta unghiutelor.
De cand am intrat in grupul TPA, am admirat poate de multe ori din umbra, manichiurile realizate de ea!
Treptat dorinta mea de a avea mai multe oje si matrite a crescut. De asemenea si dorinta de a-mi perfectiona tehnica si manichiurile.
Drept urmare iata-ma aici unde sunt! Departe de perfectionism dar nici acolo unde eram candva!
Multumesc draga mea Oana pentru tot ce ai facut pentru mine!
Si cum movul este culoarea ta preferata...💗 "




      Madalina draga mea, iti multumesc pentru cuvintele frumoase, ma bucur ca sunt inspiratie pentru alte fete si multumesc ca ai acceptat invitatia mea, iar pe voi va rog sa intrati si pe blogul ei sa vedeti ce manichiuri frumoase face.
      Astazi mi se alatura colaborarii si Alina-JustAnAngel cu o manichiura #purplefriday, asa ca va rog sa ii faceti o vizita sa vedeti ce unghiute mov are si ea astazi.
     Va pup, va doresc un sfarsit de saptamana frumos si va multumim pentru vizite.


Etichete: , , , , , , , ,