Purple Friday #6-Guest Post by Alina-JustAnAngel





Hello Beauties,


       La rubrica de astazi in decurs de cateva saptamani, intercalate cu manichiurile mele, voi avea cateva invitate. Am propus fetelor din grupul TPA sa faca cate un Guest Post cu o mani MOV.
      Prima care a spart gheata este Alina, sigur o cunoasteti, ea scrie pe blogul JustAnAngel, e o fata minunata si va invit sa o urmariti acolo. Mai mult de atat, ea mi se va alatura in #PurpleFriday, asa ca vom avea o colaborare pe termen mai lung.
      Sa vedem ce mani a pregatit pentru astazi.




      Ma bucur mult ca fac acest guest post pe blogul Oanei care este un om minunat, marinimos, talentat si nu numai. Oja mov este preferata mea si de indata ce am aflat ca voi scrie acest guest post am stiut ce oje voi vrea sa folosesc.
      Am optat pentru doua oje simple, dar combinatia lor este cea care le scoate din anonimat. Pasiunea mea pentru ojele duochrome si pentru ojele texturate m-au facut sa fac aceasta alegere.
Pentru astazi am ales :
Pentru fiecare oja am folosit doua straturi si rezultatul este urmatorul:











      Draga mea Alina, ai facut o mani tare pe gustul meu, ma bucur ca ai acceptat invitatia, te pup si te imbtatisez cu drag.
     Ce ziceti fetele, va place manichiura Alinei. Va pupam si va asteptam cu pareri. Maine ne vedem cu o noua mani din colaborarea #Saturday.
     Zi frumoasa va doresc!!!



Etichete: , , , , , ,