Review Produse de Ingrijire Ziaja



Hello Beauties,

     Din nou un review la niste produse de care m-am indragostit. Doua produse Ziaja. Am avut placerea, datorita Elenei-Beauty by Sunshine, sa fac cunostinta cu acest Brand la Targul Cosmetic Beauty and Hair.


sursa foto

               Atunci am primit aceste minunate doua produse full-size si multe mostre.




    Dar astazi o sa vorbim putin despre Gelul de dus-Orange Butter Creamy Shower Soap si Lotiunea de corp-Orange Butter Body Lotion. Produsele au fost in pachete cadou 1+1 gratis,intr-o gama foarte variata de oferte si cu preturi foarte avantajoase.







sursa foto

sursa foto


       Descrierea producatorului: Gel de dus cu portocale, fara parabeni - Crema de dus pe baza de Unt de Portocale confera pielii  vitalitate, prospetime si bucurie. Contine unt de portocale provenit din coaja de portocala. Provitamina B5 si Untul de Portocale asigura pielii portia de hidratare. O piele revigorata si o aroma proaspata, delicata. NU contine Parabeni!

      Parerea mea:Este foarte cremos si aveti nevoie de o cantitate mica de produs pentru a face spuma,dupa aplicare parca am langa mine un fresh de portocale. Este una din aromele mele preferate pentru gelurile de dus. Lasa pielea moale,catifelata si hidratata,incat nu mai aveti nevoie de crema de corp. Eu totusi il folosesc impreuna cu crema de corp din aceeasi gama. Flaconul primit de mine este in format Family Size-500 ml, asa ca ma voi bucura de el destul timp de acum incolo.




        Descrierea producatorului:Lotiune de corp cu unt de portocale - Lotiune de corp hidratanta pentru utilizare zilnica. Contine unt de portocale provenit din coaja de portocala. Are aroma naturala de portocala. Hidrateaza intens si protejeaza pielea de deshidratare. Imbunatateste textura uscata a pielii. Lasa un parfum placut, pielea devine catifelata si relaxata. Testat dermatologic.

       Parerea mea:Il folosesc dupa baie impreuna cu Gelul de dus cu unt de portocale, si ori de cate ori simt ca pielea are nevoie de hidratare. Imi lasa pielea moale si catifelata si la fel ca gelul de dus are un miros divin.









      Produsele le gasiti pe pagina de Fb-Face Bucharest si in Farmacii. Vi le recomand cu tot dragul. Urmeaza sa mai achizitionez si eu cateva despre care va voi spune parerea mea dupa utilizare.
      Voi ce produse Ziaja ati folosit? Va pup si va doresc o saptamana frumoasa,va astept cu drag parerile despre produsele folosite de voi.

sursa foto




Etichete: , , , ,